0
Shop boxes

FAQ - for både private og virksomheder

Kan vi som virksomhed få skræddersyet vores BETTERBOX?
Det er altid muligt at lave skræddersyede boxe alt efter behov - uanset om det er jeres faste snackleverance til kontoret eller gaveboxe til jeres team/samarbejdspartnere. Skriv til os på hello@betterbox.dk.
Kan vores virksomhed bestille gaveboxe med eget logo / branding?
Vi indgår i utallige meningsfulde partnerskaber både med samarbejdspartnere og virksomhedskunder. Det er altid muligt at lave skræddersyede boxe med co-branding f.eks med virksomhedslogo på boxen. Vi har hjulpet mange virksomheder med skræddersyede boxe. Skriv til os på hello@betterbox.dk.
Er det muligt at modtage en ‘smagsprøvebox’?
Måske er din virksomhed ikke helt klar til at binde sig? I er måske usikre på hvordan vores boxe smager og tager sig ud?
Det forstår vi! Derfor kan I uforpligtende bestille vores TEASER BOX med smagsprøver til kun 40 kr ex moms inkl. fragt (OBS: sendes kun erhverv).
Kan man bestille favoritter fra boxen?
Alle har præferencer og favoritter. Det er altid muligt at bestille produkter enkeltvis / kollistørrelser i vores webshop. Ræk ud hvis I skal bruge mange produkter og vi vil sikkert kunne finde en god aftale til jer.
Leverer BETTERBOX til hjemmekontor / virtuelle møder?
I dag arbejder vi mere fleksibelt og mange arbejder hjemmefra. Skal I afholde zoom møde, virtuel strategi kickoff el.l. så har BETTERBOX stor erfaring med at sende mødeforplejning hjem til dine mødedeltagere. Skriv til os på hello@betterbox.dk.
Kan jeg give BETTERBOX som gave?
Ja. Alle vores boxe er perfekte gaver. Vi kan sende gaveboxe direkte til modtager. Se alle vores boxe her.
Det er også muligt at tilføje en personlig hilsen der vedlægges boxen. Skriv teksten i kommentarfeltet i kurven, inden du går videre til betaling. Vi håndskriver alle hilsener på et fint kort (medmindre teksten er alt for lang - så printer vi).
Hvordan sender jeg BETTERBOX som gave til mange personer f.eks et helt team?
Når du bestiller i webshoppen kan du kun vælge én modtager/leveringsadresse ad gangen/per køb. Hvis du eller din virksomhed skal sende en box til flere forskellige modtagere er det nemmest at sende os bestillingen per mail på hello@betterbox.dk med information om 1) hvilken box og størrelse 2) antal boxe 3) adresseliste over modtagere (inkl. deres email til tracking) 4) jeres fakturaoplysninger.
Kan min virksomhed bestille BETTERBOX på faktura i stedet for betalingskort?
Absolut. Det kræver blot et CVR nr. Send os en mail på hello@betterbox.dk med din bestilling.
Sender BETTERBOX til udlandet?
Ja. Mange internationale virksomheder vil gerne forkæle deres team i udlandet også. BETTERBOX sender også pakker til udlandet - faktisk hele verden. Skriv til os på hello@betterbox.dk med dine specifikke ønsker. Bemærk, via webshoppen er det kun muligt at sende til Danmark, Sverige og Tyskland.
Hvilke boxe fås på abonnement?
Alle vores boxe fås på abonnement. Du vælger under hver box om det skal være abonnement (med altid fri fragt) eller enkeltkøb.
Hvordan fungerer et abonnement?
Når du bestiller en box som abonnementskøb vælger du første gang hvor tit du ønsker boxen leveret.

Din ordre bliver derefter automatisk gennemført jf. dit valgte leveringsinterval. Du modtager altid en ordrebekræftelse hver gang dit abonnement fornyes. Vi sender boxen kort herefter. Du kan altid skifte box, pause en levering eller opsige - enten ved at skrive til os eller ved at logge på din profil (klik på login ikon øverst i menu).
Hvilke produkter er der i boxene?
Nøje udvalgte lækre snacks, alt afhængig af, hvilken box du vælger. Fælles for alle vores boxe er den gode samvittighed. Her er masser af økologi og forsvarligt producerede snacks, hvor smag, kvalitet og etik er i fokus. Produkterne varierer løbende i boxene. Under hver box kan du læse om og se eksempler på treats i hver specifik box.

Med vores OFFICE BOX får du f.eks delevenlige kontorsnacks. Brug vores andre boxe som et sundt supplement til madpakken, et bedre alternativ til fredagsslik eller som booster før eller efter træning. Er du i tvivl så ræk endelig ud på hello@betterbox.dk og hør mere.
Hvad er forskellen på en MEETING BOX og en OFFICE BOX?
Vores MEETING BOX er tætpakket med lækreste mini treats i små enkeltindpakkede, mundrette størrelser perfekt at servere til f.eks møder, events eller i receptionen. Vores OFFICE BOX derimod har større snacks/portioner og er mere tænkt som 'funktionel' kontorsnacks til at give energi til medarbejdere i de sene eftermiddagstimer.
Hvor ofte modtager jeg min box fra BETTERBOX?
Når du bestiller din abonnementsbox vælger du selv hvor tit du ønsker levering - og kan vælge mellem hver uge, 2. uge, 3. uge eller 4. uge. Du kan selvfølgelig altid ændre din frekvens eller fremskynde/pause en leverance på din kundeprofil eller ved at skrive til os. Du modtager altid en ordrebekræftelse når dit abonnementskøb automatisk bliver gennemført og din ordre afsendes kort herefter. Skriv på hello@betterbox.dk hvis du har spørgsmål til dit abonnement el.l.
Hvornår trækker BETTERBOX beløbet for min ordre?
Dit abonnement fornyer automatisk din betaling efter den valgte frekvens. Kort herefter afsender vi din box. Du modtager altid emailbekræftelse på din nye ordre.
Hvordan modtager jeg min box?
Vi leverer med PostNord til enten erhvervsadresse, pakkeshop eller hjemmelevering.
Du modtager altid en tracking mail når pakken sendes afsted, samt en bekræftelsesemail når din pakke er leveret.
Hvor kan jeg se mit abonnement og købshistorik?
På din konto har du altid overblik over dit abonnement, dine kommende leveringer og købshistorik. Det er også her du kan redigere dine kontaktdata og opdatere dit betalingskort, samt ændre variant eller skifte box. Log på din konto med din email ved at klikke her eller send os en mail på hello@betterbox.dk hvis du har spørgsmål.
Kan jeg skifte mellem boxe?
Du kan altid skifte frit mellem boxe på din kundeprofil og du kan tilføje yderligere produkter.
Kan jeg vælge glutenfri eller veganske boxe?
Ja! Når du bestiller din box (ikke Office box) har du mulighed for at vælge om din box skal være glutenfri og/eller vegansk - uden ekstra omkostning.
Hvad med allergener?
Det er altid en god ide at kontakte os inden du bestiller vedr. allergener. Vi vil i de fleste tilfælde godt kunne imødekomme det.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
BETTERBOX er et abonnement uden binding, og du kan til hver en tid opsige dit abonnement. Dog forventer vi opsigelse med rettidig omhu (gerne 5-7 dage før ordre gennemføres) og med omtanke på at vi indkøber varer til din box. Tak - det er værdsat.

Du kan opsige dit abonnement direkte på din kundeprofil, eller du kan sende en mail til hello@betterbox.dk og oplyse at du vil opsige abonnementet, samt dit fulde navn og email-adressen som du tilmeldte dig med. Så ordner vi resten.
Når du har opsagt dit abonnement, modtager du en e-mail med bekræftelse på din opsigelse.

Bemærk, at du ikke kan opsige dit abonnement ved blot at returnere kassen med dine snacks eller lade være med at betale.
Kan jeg pause mit abonnement eller springe en levering over?
Holder du ferie eller ønsker du bare ikke kassen i en periode, kan du sætte dit abonnement på pause.

På din profil kan du selv pause som du ønsker eller du kan skrive til os på hello@betterbox.dk og vi klarer det for dig.
Feedback
Vi tager meget gerne imod både ris og ros, gode idéer og generelle spørgsmål til vores kasser. Du er meget velkommen til at skrive til os på hello@betterbox.dk eller på chatten. Vi ser frem til at høre fra dig!
©BetterBox 2024