0
Shop boxes

Spørgsmål & svar

Hvordan fungerer mit abonnement?
BetterBox fungerer som en abonnementsservice, og vi leverer vores snacks & superfoods direkte til dig én gang om måneden.

Bestiller du t.o.m. d. 20. i en måned sender vi din første box inden for få hverdage efter din bestilling, og herefter modtager du den efterfølgende box i starten af den kommende måned.

Bestiller du efter d. 20. i en måned, sender vi din første box inden for få hverdage, men herefter modtager du først den efterfølgende box i starten af den næstkommende måned.
Hvad modtager jeg i boxen?
Nøje udvalgte lækre økologiske treats og superfoods alt afhængig hvilken box du vælger. Fælles for alle vores boxe er den gode samvittighed. Alt er økologisk og uden kunstige tilsætnings- og farvestoffer. Produkterne varierer lidt hver måned. Under hver box kan du læse om og se eksempler på treats i hver specifik box.

Vi er som en gammeldags ekspedition, der hele tiden er på opdagelse iført tropehjelm og kritisk sans. Vi tester os gennem junglen af økologiske og forsvarligt producerede snacks for at sende de bedste hjem til dig.

Brug vores treats som et sundt supplement til madpakken, et bedre alternativ til fredagsslik eller som booster før eller efter træning.
Glutenfri eller vegansk?
Når du bestiller din box har du yderligere mulighed for at vælge om din box skal være glutenfri og/eller vegansk - uden ekstra omkostning.
Hvor ofte modtager jeg min box fra BetterBox?
BetterBox er et månedlig snackabonnement dvs. du modtager en box én gang om måneden. Den første box sender vi inden for få hverdage efter din bestilling. Dine efterfølgende leveringer afsendes mellem d. 1.-4. i hver måned. Du kan altid logge på din konto eller skrive til os på hello@betterbox.dk for at få at vide, hvornår din næste levering kommer og evt. rykke leveringen.
Hvornår fakturerer BetterBox beløbet?
Dit abonnement fornyer automatisk din betaling hver måned. Det sker altid d. 1. i hver måned, hvor vi herefter afsender din box. Du modtager altid emailbekræftelse på din nye ordre.
Hvordan får jeg min box?
Vores kasser leveres med DAO 365 eller PostNord - lige til døren eller til pakkeshop.

Hjemmelevering (til døren): DAO 365 sætter din kasse udenfor din hoveddør, så den står der når du vågner. Nemmere bliver det ikke.
Bemærk, med DAO 365 accepterer du at de må stille din pakke ude foran din dør uden at du kvitterer for den.

Pakkeshop: Du kan også få pakken leveret til nærmeste pakkeshop med DAO 365.

Firmaadresse: Ønsker du din pakke til firmaadresse sender vi med PostNord Erhverv.

Du modtager altid en tracking mail når pakken sendes afsted, samt en bekræftelsesemail når din pakke er leveret.
Hvor kan jeg se mit abonnement og købshistorik?
På din konto har du altid overblik over dit abonnement, dine kommende leveringer og købshistorik. Det er også her du kan redigere dine kontaktdata og opdatere dit betalingskort, samt ændre variant eller skifte box. Log på din konto med din email og password ved at klikke her eller send os en mail på hello@betterbox.dk hvis du har spørgsmål.
Hvordan kan jeg se, hvornår min næste levering kommer?
På din konto har du altid overblik over din kommende levering og du kan altid skrive til os på hello@betterbox.dk for at få at høre, hvornår din næste levering kommer.
Kan jeg skifte mellem boxe?
Du kan altid skifte frit mellem boxe fra måned til måned i dit abonnement. Bemærk dog boxene har forskellige priser. Du kan skifte box eller variant på din profil eller du kan sende os en mail på hello@betterbox.dk og så ændrer vi det for dig. Bemærk dog, at vi skal have modtaget ændringen senest d. 20. i måneden for at kunne effektuere det.
Kan jeg købe en ‘prøvebox’?
BetterBox er en abonnementservice uden binding. Når du har tilmeldt dig og vi har afsendt din første box, kan du altid opsige dit abonnement ved at skrive til os på hello@betterbox.dk.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
BetterBox er et abonnement uden binding, og du kan til enhver tid opsige dit abonnement. Vi skal have modtaget din opsigelse senest d. 20. i måneden hvis du ikke ønsker den kommende måneds box.

Send en mail til hello@betterbox.dk og oplys at du vil opsige abonnement, samt dit fulde navn samt email-adressen som du tilmeldte dig med. Så ordner vi resten.
Kan jeg pause mit abonnement eller springe en levering over?
Skal du på ferie, eller ønsker du bare ikke kassen i en periode, kan du sætte dit abonnement på pause.

På din profil kan du selv pause de måneder du ønsker eller du kan skrive til os på hello@betterbox.dk og vi klarer det for dig.
Feedback
Vi tager meget gerne imod både ris og ros, gode idéer og generelle spørgsmål til vores kasser. Du er meget velkommen til at skrive til os på hello@betterbox.dk eller via kundesupport. Vi ser frem til at høre fra dig!
©BetterBox 2018