0
Shop boxes

Handelsbetingelser

1. Generelt

Disse handelsbetingelser (“Handelsbetingelser”) gælder, når du opretter et abonnement eller køber varer eller gavekort via vores hjemmeside www.betterbox.dk.

Når du opretter et abonnement, skal du samtidig acceptere Handelsbetingelserne. Du opfordres derfor til at læse Handelsbetingelserne grundigt igennem, inden du opretter et abonnement. Vi forbeholder os retten til at ændre Handelsbetingelserne. Varsling af ændringer vil ske i overensstemmelse med gældende regler. Du kan til enhver tid læse den nyeste version på www.betterbox.dk. Hvis der sker ændringer i dit abonnement, sender vi selvfølgelig en e-mail til dig.

2. Sådan fungerer dit abonnement

Du opretter dit abonnement via vores hjemmeside www.betterbox.dk. Du skal vælge hvilken box du ønsker. Herefter modtager du en kvittering på dit valgte abonnement via den e-mail, du har angivet.

Vi sender altid din første box første hverdag efter din bestilling. Herefter afsender vi dine kommende boxe hver den første hverdag i hver måned. 

Bestiller du t.o.m. d. 20. i en måned sender vi din første box den næstkommende hverdag efter din bestilling. Herefter modtager du den efterfølgende box den første hverdag i den kommende måned. Eksempelvis: bestiller du d. 15. januar afsender vi din box d. 16. januar og din efterfølgende box afsender vi første hverdag i februar og herefter hver den første hverdag i måneden. 

Bestiller du efter d. 20. i en måned sender vi din første box den næstkommende hverdag i efter din bestilling. Herefter modtager du den næste box den første hverdag i den efterfølgende måned. Eksempelvis bestiller du d. 22. januar afsender vi din box d. 23. januar og din efterfølgende box afsender vi første hverdag i marts og herefter hver den første hverdag i måneden. 

Du er forpligtet til straks at orientere os, hvis du skifter adresse, e-mail eller telefonnummer.

Dit abonnement er et løbende abonnement. Du kan til hver en tid opsige dit abonnement. Læs mere om opsigelse under punkt 4.

Vi leverer over hele Danmark (på nær Grønland og Færøerne) via DAO 365 og PostNord. Se evt. mere under Spørgsmål & Svar på vores hjemmeside.

DAO 365 leverer ved din hoveddør. Bemærk at med DAO 365 accepterer du, at distributøren må stille varerne ved din hoveddør uden at du kvitterer for dem.

Inden levering modtager du en e-mail med en ordrebekræftelse. E-mails der er relateret til dit abonnement kan kun afmeldes ved at skrive til hello@betterbox.dk.

3. Pris og betalingsbetingelser

Alle priser er i danske kroner inkl. moms og afgifter.

De oplyste priser på et abonnement er inkl. leveringsomkostninger. 

Når du opretter dit abonnement, gennemfører du dit køb med en kortbetaling, hvor vi automatisk trækker betalingen for dit abonnement hver måned. Køber du et gavekort betaler du for hele perioden ved bestilling.

Vi opkræver ikke gebyr ved betaling.

Når du opretter dit abonnement, giver du automatisk BetterBox lov til at trække betalingen for dit abonnement løbende hver måned, indtil du opsiger dit abonnement eller sætter det på pause. Vi sender dig en kvittering via e-mail hver måned, når vi trækker betaling for den kommende levering. Betalingen bliver trukket ugen før leveringen af din kasse. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Det er dit ansvar, at der ved fornyelse af abonnementet er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, du har benyttet ved tilmelding, så vi kan trække betalingen.

Du er forpligtet til at holde dine kortoplysninger opdateret. Dine kortoplysninger opbevares ikke hos BetterBox, men vi videreformidler dine opdateringer eller eventuelle sletning af kortoplysninger.

 Sker der ikke betaling for dit abonnement, vil du ikke modtage din box.

4. Opsigelse og pause

Der gælder ingen bindingsperiode for dit abonnement. Du kan opsige dit abonnement når som helst, dog skal det ske senest den 20. i måneden inden vi sender næste kasse ud.

Send en mail til hello@betterbox.dk og oplys at du vil opsige abonnement, samt dit fulde navn samt email-adressen som du tilmeldte dig med. Så ordner vi resten.

Når du har opsagt dit abonnement, modtager du en e-mail med bekræftelse på din opsigelse.

Bemærk, at du ikke kan opsige dit abonnement ved blot at returnere kassen med dine snacks eller lade være med at betale.

Skal du på ferie, eller ønsker du bare ikke kassen i en periode, kan du sætte dit abonnement på pause. Send os en mail på hello@betterbox.dk og vi klarer det for dig.

5. Fortrydelsesret

Der gælder ingen fortrydelsesret på fødevarer.

6. Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der er noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre. Der gælder reklamationsret efter købeloven. Vi kan kontaktes på hello@betterbox.dk.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt – både i relation til leveringen af kassen, herunder hvis den slet ikke er leveret. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service. En reklamation vil altid blive besvaret via e-mail.

7. Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål til dit abonnement, vores handelsbetingelser eller andet, kan du rette henvendelse til:

 

BetterBox ApS
H.C. Ørstedsvej 46
1879 Frederiksberg C
Denmark

CVR: 33 76 02 80
T: +45 40 62 30 02
E: hello@betterbox.dk
W: www.betterbox.dk

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 1 januar 2018.

©BetterBox 2018