0
Shop boxes

Handelsbetingelser

1. Generelt

Disse handelsbetingelser (“Handelsbetingelser”) gælder, når du opretter et abonnement eller køber varer via vores hjemmeside www.betterbox.dk.

Når du opretter et abonnement, skal du samtidig acceptere Handelsbetingelserne. Du opfordres derfor til at læse Handelsbetingelserne grundigt igennem, inden du opretter et abonnement. Vi forbeholder os retten til at ændre Handelsbetingelserne. Varsling af ændringer vil ske i overensstemmelse med gældende regler. Du kan til enhver tid læse den nyeste version på www.betterbox.dk. Hvis der sker ændringer i dit abonnement, sender vi selvfølgelig en e-mail til dig.

2. Sådan fungerer dit abonnement

Du opretter dit abonnement via vores hjemmeside www.betterbox.dk. Du skal vælge hvilken box du ønsker. Herefter modtager du en kvittering på dit valgte abonnement via den e-mail, du har angivet. Dit abonnement er fortløbende og fornyes automatisk efter den frekvens du har valgt.

Vi sender altid din første box senest 1-2 hverdage efter din bestilling. Herefter afsender vi dine kommende boxe senest dagen efter ordren er automatisk gennemført. 

Du er forpligtet til straks at orientere os, hvis du skifter adresse, e-mail eller telefonnummer.

Dit abonnement er et løbende abonnement. Du kan til hver en tid opsige dit abonnement. Læs mere om opsigelse under punkt 5.

Inden levering modtager du en e-mail med en ordrebekræftelse på dit abonnementskøb. 

Du har altid adgang til at se dine kommende leverancer, ændre box og frekvens, pause en leverance mm. inde på din kundeprofil her

Du kan altid skrive til hello@betterbox.dk hvis du har brug for hjælp til dit abonnement, adgang til kundeprofil mm.

3. Fragt og levering i DK og verden

Vi leverer over hele Danmark (på nær Grønland og Færøerne) via PostNord til erhvervsadresse, pakkeshop og hjemmelevering. Se evt. mere under Spørgsmål & Svar på vores hjemmeside.

Det er også muligt at vælge levering til Sverige og Tyskland når du bestiller i webshoppen.

Efter aftale kan vi levere pakker til hele verden. Kontakt os på hello@betterbox.dk eller tlf. 40 62 30 02 for at høre mere.

4. Pris og betalingsbetingelser

Alle priser er i danske kroner inkl. moms og afgifter.

De oplyste priser på et abonnement er inkl. leveringsomkostninger. 

Når du opretter dit abonnement, gennemfører du dit køb med en kortbetaling, hvor vi automatisk trækker betalingen for dit abonnement den frekvens du har valgt. 

Vi opkræver ikke gebyr ved betaling.

Når du opretter dit abonnement, giver du automatisk BETTERBOX lov til at trække betalingen for dit abonnement løbende, indtil du opsiger dit abonnement eller sætter det på pause. Vi sender dig en kvittering via e-mail, når vi trækker betaling for den kommende levering. Betalingen bliver trukket når ordren gennemføres. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Det er dit ansvar, at der ved fornyelse af abonnementet er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, du har benyttet ved tilmelding, så vi kan trække betalingen.

Du er forpligtet til at holde dine kortoplysninger opdateret. Dine kortoplysninger opbevares ikke hos BETTERBOX, men vi videreformidler dine opdateringer eller eventuelle sletning af kortoplysninger.

 Sker der ikke betaling for dit abonnement, vil du ikke modtage din box.

5. Opsigelse og pause

Der gælder ingen bindingsperiode for dit abonnement. Du kan opsige dit abonnement når som helst, dog forventer vi opsigelse med rettidig omhu (gerne 5-7 dage før ordre gennemføres) og med omtanke på at vi indkøber varer til din box. Tak - det er værdsat. 

Du kan opsige dit abonnement direkte på din kundeprofil, eller du kan sende en mail til hello@betterbox.dk og oplyse at du vil opsige abonnement, samt dit fulde navn samt email-adressen som du tilmeldte dig med. Så ordner vi resten.

Når du har opsagt dit abonnement, modtager du en e-mail med bekræftelse på din opsigelse.

Bemærk, at du ikke kan opsige dit abonnement ved blot at returnere kassen med dine snacks eller lade være med at betale.

Skal du på ferie, eller ønsker du bare ikke kassen i en periode, kan du sætte dit abonnement på pause. Dette kan du selv gøre på din profil eller du kan sende os en mail på hello@betterbox.dk og vi klarer det for dig.

6. Fortrydelsesret

Der gælder desværre ingen fortrydelsesret på fødevarer og vi kan ikke tage imod returnering heraf.

7. Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der er noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre. Der gælder reklamationsret efter købeloven. Vi kan kontaktes på hello@betterbox.dk.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt – både i relation til leveringen af boxen, herunder hvis den slet ikke er leveret. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service. En reklamation vil altid blive besvaret via e-mail.

Bemærk, ved reklamation på en pakke der er beskadiget eller forsvundet under forsendelse, skal dette reklameres overfor BETTERBOX og PostNord gerne inden for 7 dage, ellers bortfalder reklamationsretten og vi kan ikke erstatte din pakke.

8. Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål til dit abonnement, vores handelsbetingelser eller andet, kan du rette henvendelse til:

 

BETTERBOX ApS
Henrik Steffens Vej 6
1866 Frederiksberg C

CVR: 39657481
Tlf. +45 40 62 30 02
hello@betterbox.dk

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 21 februar 2023.

©BetterBox 2024